:: MUSAI ENTERPRISE ::

( 001341785-H )

MUSAI ENTERPRISE

About Us

Archieve

Related Sites

RSS

Search

Latar Belakang Syarikat

MUSAI ENTERPRISE



Musai Enterprise adalah sebuah syarikat pemilik tunggal yang ditubuhkan pada 27.hb Mac 2002. Penubuhan syarikat perniagaan ini adalah untuk turut sama merasai nikmat kemakmuran ekonomi dalam bidang perniagaan setelah sekian lama bekerja dengan pihak swasta.


Kesedaran dan semangat untuk berniaga secara langsung dan sah ini timbul apabila melihat peluang yang sedia ada, ditambah pula dengan galakan dari rakan-rakan lain yang telah maju. Dengan berbekalkan pengalaman bekerja dan berniaga secara kecilkecilan selama beberapa tahun lepas, maka segala persediaan ilmu dan pengalaman telah, sedang dan akan diatur bagi menceburi bidang perniagaan ini secara lebih dinamik.


Bagi menghadapi dunia perniagaan dibidang kontraktor dan trading ini saya telah pun mempunyai pengalaman dalam bidang telekomunikasi, kejuruteraan awam, kerja-kerja elektrik dan kerja pembersihan.


Dengan itu, objektif syarikat ini adalah memberi perkhidmatan yang sebaik mungkin mengikut spesifikasi yang dikehendaki oleh klien kontrak. Selaku syarikat baru, kami akan sentiasa mengikuti perkembangan dan perubahan agar setanding dengan syarikat-syarikat pembinaan yang lain.


Semoga Musai Enterprise diberi peluang dan sokongan dalam membina asas untuk bergiat aktif dan membuktikan kemampuan berdaya maju.


27 September 2008